آخرین اخبار

رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی لبریز از کینه است، خشمگین باشید و بمیرید؛ همین هم خواهد شد دارند می‌میرند!

رهبر انقلاب با مسئولان نظام، سفرای کشور‌های اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اشتراک گذاری
11 مهر 1402
کد مطلب : 8272

رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی لبریز  از کینه است، خشمگین باشید و بمیرید؛ همین هم خواهد شد دارند می‌میرند!

توازن/به گزارش رویداد۲۴؛ اعتماد آنلاین نوشت: همزمان با خجسته سالروز میلاد پیامبر رحمت و هدایت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع)، جمعی از مردم، مسئولان نظام، سفرای کشور‌های اسلامی و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده‌ای از سخنان رهبر انقلاب را بخوانید:

*درباره‌ پیامبر اعظم حقیقتاً زبان بنده و امثال بنده قاصر است از بیان، و ذهن و دل بنده و امثال بنده قاصر است از فهم درباره‌ی شخصیت والای آن بزرگوار. یک کلمه را فقط از این کتاب قطور فضل پیامبر اعظم بنده مختصراً عرض میکنم امروز و آن، این است که این خورشید تابان عالم هستی به گردن همه‌ی آحاد بشریت حق دارد.


بیشتر بخوانید: ماجرای ناراحتی رهبر انقلاب بخاطر محقق نشدن درخواست متفاوت همسرشان


*همه‌ آحاد بشریت، چه مؤمنین به این دین و چه غیر آن‌ها مدیون پیامبر اعظم و به معنای واقعی کلمه متعلق دِین آن بزرگوار هستند. پیامبر اعظم نسخه‌ی درمان همه‌ی درد‌های عمده‌ی بشریت را به بشر عرضه کرد.

*امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است. یک نمونه جاهلانه آن، اهانت به قرآن کریم است؛ کاری که یک ابله جاهلی انجام می‌دهد و یک دولتی حمایت می‌کند. این نشان‌دهنده این است که این مساله، صحنه‌ی این قضیه و اهانت به قرآن نیست. بحث ما طراحان این جنایت و این کار نفرت‌انگیز است.

این‌ها خیال می‌کنند می‌توانند قرآن را تضعیف کنند؛ اشتباه می‌کنند؛ خودشان را خراب می‌کنند.

*رژیم صهیونیستی لبریز از کینه و غیظ است. نه فقط نسبت به ما؛ نسبت به کشور‌های دیگر هم همینطور است. اینجور نیست که رژیم صهیونیستی از کشور‌های دور و اطراف خودش خرسند باشد. آن‌ها به مصر و عراق و سوریه هم کینه دارند. چرا؟ چون هدف آن‌ها از نیل تا فرات بوده و این نشده؛ این کشور‌ها در دوره‌ها و به دلایل مختلف نگذاشتند.

*این‌ها سرشار از کینه و غیظ هستند. خوب البته قرآن می‌فرماید قل موتو بغیظکم. بله خشمگین باشید و بمیرید از خشم. همین هم خواهد شد. دارند می‌میرند. بعون الله این «قل موتو بغیظکم» در مورد رژیم صهیونیستی در حال تحقق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 16 =